Prototypowa kolumna DS przed Montréal Museum of Fine Arts

Astral Out-of-Home, jedna z czołowych kanadyjskich firm reklamy OOH poinformowała o nowej prototypowej instalacji digital signage, która obecnie jest testowana przed nowym pawilonem muzeum Montreal Museum of Fine Arts (MMFA).

Projekt będzie służył do promocji nowych wystaw oraz 120 koncertów, zaplanowanych przez MMFA w sezonie 2011-2012. Kolumna DS została zaprojektowana przez Michel Dallaire Design Industriel, a produkcją zajęła się firma Groupe Poitras.

Kolumnę wyposażono w dwa ciekłokrystaliczne wyświetlacze, które w ciągu minuty pokazują sześć zmieniających się komunikatów. 72-calowe ekrany o rozdzielczości 1920x1080p są obsługiwane z centrum operacyjnego Astral i działają siedem dni w tygodniu. Dzięki wykorzystaniu najlepszej dostępnej aktualnie technologii są doskonale czytelne nawet w świetle słonecznym.

Źródło: Digital Signage Universe

http://www.4press.pl/index.php?p=12318

Authors
Top