Ciekawostki

Modułowe ściany wideo w nowojorskim sklepie Fresh

Fresh, sieć sklepów z produktami kosmetycznymi poddała renowacji swoją sztandarową placówkę w Nowym Jorku. Nowy design, zaprojektowany przez firmę Mapos łączy najnowszą technologię z klasycznym wystrojem.

W sklepie zostały zainstalowane dwie ściany wideo wyposażone w nową technologię wyświetlania obrazu Christie MicroTiles. Składają się z modułów ułożonych w prostokąt o rozmiarach 1,2m x 2,4m. Jeden wyświetlacz umieszczono w tylnej części sklepu, natomiast drugi jest zainstalowany przy wejściu, gdzie jest widoczny także z ulicy, co ma pomóc przyciągnąć do środka przechodniów. Oprócz kontentu wyświetlanego na ekranach, klienci mogą zajrzeć na stronę fresh.com przy pomocy iPadów, znajdujących się w sklepie.

Przy projekcie z zespołem projektowym Fresh współpracowała Jeff Grantz z firmy Materials & Methods, specjalizujący się we wdrażaniu mediów dynamicznych. „Początkowo Fresh nie miał zamiaru korzystać z digital sigange, ponieważ dostępne monitory uznali za zbyt mało wyrafinowane, jak na ich markę. Jednak zwrócili uwagę na MicroTiles, ponieważ odzwierciedla naturalny wygląd ich produktów. Wystrój sklepu miał być „czysty”, jak nowoczesna apteka. MicroTiles to jedyna technologia cyfrowego wideo, która można było bezproblemowo wtopić w otoczenie.”

Źródło: Digital Signage Universe

http://www.4press.pl/index.php?p=12319

Similar Posts