Digital Signage w sklepie z alkoholem

CSN Wine & Spirits, jeden z największych kanadyjskich sklepów z alkoholem, zainstalował rozwiązania digital signage firmy CAYIN. Projekt został wdrożony przez DeltaTech, kanadyjskiego partnera CAYIN. Nowa sieć cyfrowych ekranów dodaje nowoczesnego wyglądu tradycyjnemu wystrojowi sklepu i skutecznie przekazuje klientom ważne informacje.

Skuteczność digital signage w handlu jako kluczowego narzędzia marketingowego przyciągnęła uwagę Darcy Sandhu, właściciela CSN Wine & Spirits. Po konsultacji z DeltaTech, zdecydował o zastąpieniu technologią cyfrową tradycyjnych posterów drukowanych.

W biurze kierownika sklepu został zainstalowany odtwarzacz SMP-WEBDUO, służący do zarządzania wszystkimi sześcioma monitorami, które zostały umieszczone w kluczowych punktach sklepu o powierzchni ponad 700 m2 – po jednym przy, w pomieszczeniu z winami i przy kasach. Pozostałe trzy tworzą trójkąt na środku sklepu.

CSN oferuje ponad 3500 tysiąca gatunków win, wódek, likierów i piw. Przed instalacją systemu DS, sklep musiał drukować ulotki i plakaty informujące o ofertach specjalnych. Poza kosztami, ten sposób miał jeszcze jedną poważną wadę: ograniczoną powierzchnię, na której można było umieścić tylko część oferty.

Obecnie CSN wykorzystuje DS nie tylko do informowania o aktualnych promocjach, ale także do zapowiadania różnych wydarzeń, nap. planowanych degustacji win.

Źródło: SignageInfo

http://www.4press.pl/index.php?p=12311

Authors

Related posts

Top