Bo gdzie Poczta, tam Bank Pocztowy

W niedzielę, 7 kwietnia br. w telewizji rozpocznie się ostatnia część kampanii Banku Pocztowego pod hasłem: „Bo gdzie Poczta, tam Bank Pocztowy”.  Tym razem promowane będzie Pocztowe Konto Nestor.

W najnowszym spocie Bank Pocztowy zachęca do założenia Pocztowego Konta Nestor, stworzonego specjalnie z myślą o emerytach i rencistach. – Jest to trzeci, ostatni spot w ramach naszej kampanii. Pokazujemy grupę celową przez pryzmat postaci energicznej Nestorki - osoby, która jest zaradna i świadoma swoich oczekiwań względem produktów bankowych – mówi Ewelina Sadowska-Pilc, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pocztowego. Zależało nam dodatkowo na podkreśleniu społecznego charakteru przekazu – w reklamie ostrzegamy przed  ryzykiem zawierania niekorzystnych umów z nieuczciwymi instytucjami finansowymi, np. parabankami. Osoby starsze są szczególnie narażone na tego typu nieuczciwe praktyki – dodaje.

W kreacji można zobaczyć listonosza, bardzo istotną w komunikacji Banku Pocztowego postać. – Z naszych badań wynika, że listonosz jest jedną z najlepiej zapamiętanych, a jednocześnie bardzo dobrze kojarzących się postaci z naszych wcześniejszych kampanii. Dlatego nie mogło zabraknąć go w spocie promującym Pocztowe Konto Nestor, w ramach którego oferujemy bezpłatne dostarczenie gotówki z konta przez listonosza do domu Klienta dowolną liczbę razy w miesiącu  – dodaje Ewelina Sadowska-Pilc.

Reklama Pocztowego Konta Nestor to  trzecia odsłona zapoczątkowanej w lutym telewizyjnej kampanii reklamowej Banku Pocztowego. Bank reklamował wcześniej Pocztowe Konto Standard oraz Kredyt Raz Dwa. We wszystkich spotach podkreślana była dostępność Banku praktycznie w każdym miejscu w Polsce, stąd hasła: „Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc” oraz „Bo gdzie Poczta, tam Bank Pocztowy”.

Kampania telewizyjna Pocztowego Konta Nestor potrwa do 28 kwietnia br. Spot można obejrzeć we wszystkich głównych stacjach (Grupa TVP, Grupa Polsat, Grupa TVN). Wsparciem dla kampanii telewizyjnej są plakaty w Placówkach Banku oraz Placówkach Poczty Polskiej. Reklamę przygotowała agencja Arip Next, spoty wyreżyserował Ryszard Brylski, a produkcję zorganizowało studio Film Produkcja. Media zakupił dom mediowy Effective Media.

Pocztowe Konto Nestor prowadzone jest bezpłatnie. Nestorzy mogą korzystać z nowoczesnej bankowości (obsługa konta przez Internet), jednocześnie bez konieczności rezygnacji ze swoich przyzwyczajeń (gotówkę z konta bezpłatnie dostarczy do domu dobrze znany  listonosz, a wszelkie przelewy i comiesięczne rachunki  można bez prowizji zapłacić w placówkach Banku i Poczty na terenie całego kraju). Klienci mogą więc w wygodny i bezpieczny sposób dysponować pieniędzmi, bez ponoszenia opłat.

Na koniec 2012 r. Bank prowadził 350 tys. Pocztowych Kont Nestor. Oznacza to przyrost o niemal 110 tys. sztuk r/r. Z rachunków na koniec 2012 r. korzystało ponad pół miliona Nestorów.

< 238633" >
Źródło Bank Pocztowy SA. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top