Winning – odpowiedzi

Z początkiem kwietnia br. trafi do polskich księgarń książka Suzy i Jacka Welchów zatytułowana „Winning – odpowiedzi”, która jest dopełnieniem światowego przeboju czytelniczego ostatnich lat – „Winning znaczy zwyciężać”. Książka wydana przez Studio EMKA przy współpracy z BRE Bankiem opatrzona została wstępem Prezesa BRE, Sławomira Lachowskiego.

„Winning znaczy zwyciężać” to niespotykany tekst będący zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych, jak i przejrzysty podręczniki napisany z typową dla autora otwartością i optymizmem. Wydawało się, że po niej, odwołując się do słów Warrena Buffetta, „nie będzie potrzebna więcej żadna inna książka o zarządzaniu”.

095003.jpg

Tymczasem podczas podróży Suzy i Jacka Welchów po świecie okazało się, że książka stała zachętą do dalszej rozmowy. Do autorów napłynęły tysiące pytań. Dotyczyły problemów w skali makro, np.: „Jak kraje rozwinięte mogą konkurować z Chinami?”, a także w skali mikro „Jak zarządzać zespołem, do którego jeszcze wczoraj sam należałem?”. Wiele osób chciało wiedzieć, jak przyśpieszyć swoją karierę, w jaki sposób radzić sobie z trudnym szefem czy jak prawidłowo zastosować regułę otwartości wobec starszych pracowników. Pytania dotyczyły dosłownie każdego aspektu biznesu i kariery zawodowej.

„Winning – odpowiedzi” podejmuje najważniejsze z nich i udziela otwartych, dosadnych odpowiedzi, które stanowią przedłużenie rozmowy podjętej przez Państwa Welchów w Winning znaczy zwyciężać.

Jak pisze we wstępie Sławomir Lachowski, książka jest pełna trafnych spostrzeżeń i stanowi pasjonującą lekturę dla szerokiej publiczności czytelniczej. Dla menedżerów i liderów, dążących do lepszych rezultatów ma wartość nie do przecenienia – pogłębia wiedzę i wzbogaca warsztat o narzędzia, które chce się natychmiast zastosować. Pytania w niej zawarte nie są nowe, ale odpowiedzi niejednokrotnie zaskakujące. Wiele z nich jest jak recepta od świetnego lekarza, wystarczy zastosować, aby było „lepiej”.

Authors
Top